Büyük umutlarla , haberlerle ,masraflarla , ilave trafik sıkışıklığıyla yeni bir ulaşım aracına daha sahip olduk. İlk metrobüs tecrübemde başıma gelenler ;
İş çıkışında çağlayan durağından söğütlüçeşme'ye gitmeye çalışılır. 34A'lar gırtlağına kadar dolu olduğundan Zincirlikuyu'dan aktarma yapmaya mesai arkadaşlarla birlikte karar verilir. Ancak .... Fenerbahçe'nin maçı olduğu Zincirlikuyu'da ki fanatiklerden anlaşılır. Gelen bilmem kaçıncı otobüse dirsek-omuz ittirilerek binilir. Bu araçlara kesinlikle haddinden fazla insan biner. Camlar açılamaz, havalandırma gayet yetersizdir. Kalabalıktan, sıkışıklıktan ayaklarınız havada gittiğiniz hissi uyanır. Metrobüs kendi şeridinden köprüye girer...Ancaaaaaaak.....köprü çıkışı kendi şeridine değil normal otobüs durağına girer... ve Dikkat Dikkat...Şoför geri geri gider ve arkada durmuş olan belediye otobüsüne bindirir. Yolcular eğitimsizlikten bahsederken Şoförümüz tüm yolculara şu ayarı verir;
- Bu kadar insansınız , biriniz arkaya bakmıyosunuz !!??
....olaylar gelişir......
3 Haz 2009
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder